Τρεις παικτες του Ολυμπιακου, οι Αριελ Ιμπαγασα, Νταβιντ Φουστερ και Μπαλας Μεγκιερι επεστρεψαν απο το ταξιδι στη Νεα Υορκη. Δειτε ενα εντυπωσιακο photostream.
διαβάστε περισσότερα για : Το "ερυθρολευκο" οδοιπορικο στη Νεα Υορκη
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου