Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Το ερυθρολευκο οδοιπορικο στη Νεα Υορκη

Το ερυθρολευκο οδοιπορικο στη Νεα Υορκη
Τρεις παικτες του Ολυμπιακου, οι Αριελ Ιμπαγασα, Νταβιντ Φουστερ και Μπαλας Μεγκιερι επεστρεψαν απο το ταξιδι στη Νεα Υορκη. Δειτε ενα εντυπωσιακο photostream.
διαβάστε περισσότερα για : Το "ερυθρολευκο" οδοιπορικο στη Νεα Υορκη



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου