Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Μαραντονα: Ό,τι κερδισα, ηταν στο γηπεδο και οχι στο γραφειο

Μαραντονα: Ό,τι κερδισα, ηταν στο γηπεδο και οχι στο γραφειο
Ο Μαραντονα που κατηγορειται για φοροδιαφυγη απο την ιταλικη Εφορια, βρεθηκε στην αγαπημενη του Ναπολι και ξεσπαθωσε εναντιον οσων τον κατηγορουν.
διαβάστε περισσότερα για : Μαραντονα: "Ό,τι κερδισα, ηταν στο γηπεδο και οχι στο γραφειο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου