Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ντε Μπιαζι: Δικο μου λαθος, δεν φταιει η FIFA

Ντε Μπιαζι: Δικο μου λαθος, δεν φταιει η FIFA
O ομοσπονδιακος τεχνικος της Αλβανιας, Τζιανι Ντε Μπιαζι διεψευσε μιλωντας αποκλειστικα στο Sport24.gr πως τροποποιηθηκε η ψηφος του για την "Χρυση Μπαλα' οπως διερρευσε αρχικα. Ο Ιταλος προπονητης τονιζει πως υπεπεσε σε λαθος διχως να φερει καμια ευθυνη η FIFA.
διαβάστε περισσότερα για : Ντε Μπιαζι: "Δικο μου λαθος, δεν φταιει η FIFA"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου