Μεσω της επισημης ιστοσελιδας της στο facebook, η ΠΑΕ Ολυμπιακος τοποθετηθηκε σχετικα με τον υποσιτισμο των παιδιων και την εξαλειψη του που αποτελει παγκοσμιο προτεραιοτητα.
διαβάστε περισσότερα για : "Ο υποσιτισμος μπορει να νικηθει"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου