Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Η ερυθρολευκη γιορτη στο V' Ammos

Η ερυθρολευκη γιορτη στο V' Ammos
Ο Ολυμπιακος πραγματοποιησε την ετησια Χριστουγεννιατικη γιορτη του στο "V' Ammos", με τους ποδοσφαιριστες της ομαδας, το τεχνικο επιτελειο αλλα και τους εργαζομενους στην ΠΑΕ, το "Γ. Καραισκακης" και το Αθλητικο Κεντρο Ρεντη, να δινουν το παρων.
διαβάστε περισσότερα για : Η "ερυθρολευκη" γιορτη στο "V' Ammos"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου