Απελευθερωμενη απο το αγχος εξαιτιας των 24 βαθμων της θα παιξει με τον Παναθηναικο η Ξανθη συμφωνα με τον Ραινερ Μαουρερ (22/12, 19:30).
διαβάστε περισσότερα για : Μαουρερ: "Δεν εχουμε να χασουμε τιποτα στη Λεωφορο"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου