Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Μαουρερ: Δεν εχουμε να χασουμε τιποτα στη Λεωφορο

Μαουρερ: Δεν εχουμε να χασουμε τιποτα στη Λεωφορο
Απελευθερωμενη απο το αγχος εξαιτιας των 24 βαθμων της θα παιξει με τον Παναθηναικο η Ξανθη συμφωνα με τον Ραινερ Μαουρερ (22/12, 19:30).
διαβάστε περισσότερα για : Μαουρερ: "Δεν εχουμε να χασουμε τιποτα στη Λεωφορο"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου