Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Υπεγραψε την Τριτη, εφυγε την Παρασκευη!

Υπεγραψε την Τριτη, εφυγε την Παρασκευη!
Ο Ανεστης Αργυριου υπεγραψε συμβολαιο συνεργασιας 1,5 ετους με την Καλλονη την Τριτη, ομως σημερα ανακοινωθηκε η αποχωρηση του.
διαβάστε περισσότερα για : Υπεγραψε την Τριτη, εφυγε την Παρασκευη!



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου