Ο Σεκου Ολισε με δηλωσεις του στην συνδρομητικη τηλεοραση εμφανιστηκε ικανοποιημενος για την επιλογη του να ερθει στον ΠΑΟΚ. Διαβαστε τι ανεφερε
διαβάστε περισσότερα για : Ολισε: "Έχω ερθει στην ιδανικη ομαδα"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου