Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ολισε: Έχω ερθει στην ιδανικη ομαδα

Ολισε: Έχω ερθει στην ιδανικη ομαδα
Ο Σεκου Ολισε με δηλωσεις του στην συνδρομητικη τηλεοραση εμφανιστηκε ικανοποιημενος για την επιλογη του να ερθει στον ΠΑΟΚ. Διαβαστε τι ανεφερε
διαβάστε περισσότερα για : Ολισε: "Έχω ερθει στην ιδανικη ομαδα"



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου