Λιγο μετα την ολοκληρωση της μεταγραφης του στην Κορινθιανς, ο Αλεσαντρο Πατο ευχαριστησε απαντες στη Μιλαν για τα πεντε χρονια που περασε στην Ιταλια και τονισε οτι επελεξε να φυγει για να παιζει περισσοτερο.
διαβάστε περισσότερα για : Πατο: "Θα ειμαι παντα δεμενος με τη Μιλαν"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου