Ο Τασος Λαγος σε συνεντευξη του υποστηριξε πως οι πρασινοι θελουν να αφησουν πισω τους το 2012 και να εχουν μια καλυτερη χρονια φετος πηγαινοντας τον Παναθηναικο οσο το δυνατον ψηλοτερα.
διαβάστε περισσότερα για : Λαγος: "Ρεαλιστικος στοχος η εξοδος στο Τσαμπιονς Λιγκ"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου