Ο Μακης Κατσαβακης δηλωσε απολυτα ευχαριστημενος απο την εικονα του Άρη μετα το τελος του δυνατου φιλικου παιχνιδιου με την Φιορεντινα αλλα και την μεχρι τωρα πορεια της προετοιμασιας
διαβάστε περισσότερα για : Κατσαβακης: "Τεραστιο το κερδος"
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου