Η Ιαπωνια προκριθηκε στον τελικο του Ολυμπιακου τουρνουα ποδοσφαιρου γυναικων νικωντας με 2-1 τη Γαλλια. Καναδας-ΗΠΑ το ζευγαρι απο το οποιο θα βγει η ετερη φιναλιστ.
διαβάστε περισσότερα για : Στον τελικο οι Γιαπωνεζες
απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr
ποδοσφαιρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου