Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Στον τελικο οι Γιαπωνεζες

Στον τελικο οι Γιαπωνεζες
Η Ιαπωνια προκριθηκε στον τελικο του Ολυμπιακου τουρνουα ποδοσφαιρου γυναικων νικωντας με 2-1 τη Γαλλια. Καναδας-ΗΠΑ το ζευγαρι απο το οποιο θα βγει η ετερη φιναλιστ.
διαβάστε περισσότερα για : Στον τελικο οι Γιαπωνεζες



απο την αθλητική σελίδα : sport24.gr

ποδοσφαιρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου